اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای شاهد کرج اعلام کرد

ارسال طومار کودکان البرزی به سازمان ملل

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای شاهد کرج از ارسال طومار کودکان البرزی در محکومیت استفاده از سلاح‌ هسته‌ای به سازمان ملل متحد خبر داد.

ارسال طومار کودکان البرزی به سازمان ملل

داوود زرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در مراسم‌های مختلفی که به مناسبت روز جهانی کودک در استان البرز و شهرستان کرج برگزار شد، طوماری نیز در محکومیت استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تهیه شد.

وی تصریح کرد: این طومار در فرهنگسرای شاهد کرج به نمایش گذاشته شد و صدها نفر از کودکان البرزی این طومار را محکوم کردند.

مدیر فرهنگسرای شاهد کرج ادامه داد: در این طومار ضمن بیان بندهایی از کنوانسیون حقوق کودک به ویژه این جمله که «کودک باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شود»، از مسئولان سازمان ملل خواسته شده است تا جلوی گسترش تولید سلاح‌های هسته‌ای را بگیرند.

زرخواه افزود: همچنین کودکان البرزی با اشاره به تلاش ایران برای استفاده صلح‌آمیز از دانش انرژی هسته‌ای تاکید کرده‌اند که ما این دانش را برای مصارف صلح‌آمیز می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه چند صد نفر از کودکان البرزی پای این طومار را امضا کرده‌اند، گفت: قرار است طومار فوق که خطاب به روسای سازمان ملل است به این سازمان ارسال و تقدیم شود.

مدیر فرهنگسرای شاهد کرج تاکید کرد: برای ارسال این طومار از دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط استفاده کرده تا بر اساس ضوابط قانونی این اقدام را انجام دهند.

زرخواه در پایان اذعان داشت: امیدواریم اقدام نمادین کودکان البرزی موجب شود که سازمان ملل بیش از گذشته به وظایف خود در قبال مدیریت جهانی به ویژه برخورد با تولید و تکثیر سلاح‌های هسته‌ای همت داشته باشد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول