اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌احمر مازندران در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ازدحام جمعیت در مناطق سیل‌زده بهشهر/ امدادرسانی به 200 در راه مانده مازندران

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران از ازدحام جمعیت در مناطق سیل‌زده بهشهر خبر داد.

ازدحام جمعیت در مناطق سیل‌زده بهشهر/ امدادرسانی به 200 در راه مانده مازندران

غلامعلی فخاری‌اشرفی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: بر اثر سیل شب گذشته در شهرستان بهشهر گل و لای سنگین، الوار و چوب‌آلات در خیابان‌های اصلی شهر بهشهر مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال‌احمر استان در منطقه برای تخلیه و بازگشایی دهانه‌های رودخانه، تخلیه معابر عمومی و منازل مردم از گل و لای حضور دارند، تصریح کرد: 70 نیروی امدادی استان نیز به مناطق سیل‌زده بهشهر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه 40 دستگاه و تجهیزات پاکسازی معابر، بیل مکانیکی نیز در بهشهر برای پاکسازی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در شب گذشته نیز هلال‌احمر به 200 در راه مانده که از طریق اتوبوس در مسیر این شهرستان در حال تردد بودند، خدمات‌رسانی کرد و با اسکان آنها به مناطق امن نسبت به توزیع مواد غذایی اقدام کرد.

وی مهم‌ترین نیاز مناطق سیل‌زده بهشهر را تجهیزات راه و ترابری برشمرد و گفت: دیوارهای بسیاری از منازل تخریب شده و الوار نیز در خیابان‌ها و معابر تلمبار شده است.

فخاری یادآور شد: سیل به شهرستان میاندرود، بابلسر و روستای هولار شهرستان ساری نیز خساراتی وارد کرد.

این مسئول از اعزام نیروهای امدادی به مناطق سیل‌زده خبر داد و اذعان داشت: فعلاً تردد از طریق جاده‌های فرعی شهرستان بهشهر انجام می‌شود.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران از ازدحام جمعیت در مناطق سیل‌زده خبر داد و متذکر شد: نیروهای امدادی برای بازسازی دهنه رودخانه‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول