اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت

اعزام 150 تیم بسیج جامعه پزشکی کرمان به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 150 تیم عمومی و اختصاصی به مناطق مختلف استان اعزام و بیش از 3 هزار عمل جراحی سرپایی انجام داده‌اند.

اعزام 150 تیم بسیج جامعه پزشکی کرمان به مناطق محروم

مجید زارع‌امامی امروز در حاشیه اجرای طرح رایگان اعمال جراحی سرپایی دانش‌آموزان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: در راستای بحث خدمات‌رسانی به مناطق محروم کشور از سال‌های گذشته سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی اقدام به اعزام تیم‌های درمانی آموزشی به مناطق محروم جنوب استان کرمان کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 150 تیم عمومی و اختصاصی به مناطق مختلف استان کرمان مانند ریگان، فاریاب، رودبار و ... اعزام شده‌اند.

زارع‌امامی تصریح کرد: این تیم‌ها بیش از 3 هزار اعمال جراحی سرپایی و بیش از 2 هزار و 500 معاینه در تخصص‌های گوناگون پزشکی انجام داده‌اند.

وی ابراز داشت: حدود 50 نفر نیز به مراکز درمانی مجهز استان کرمان برای درمان ارجاع داده شده‌اند.

زارع‌امامی با اشاره به اینکه‌ حدود 12 سال است که این سازمان فعالیت می‌کند عنوان کرد: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف در هفته بسیج، حضور پزشکان متخصص در قالب تیم‌های اضطراری در حوادث مختلف از دیگر فعالیت‌‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: همه افراد این سازمان برای رضای خداوند تمام این فعالیت‌ها را بسیجی‌وار به صورت رایگان در مناطق محروم انجام می‌دهند.

زارع‌امامی بیان داشت: امیدواریم که اینگونه طرح‌ها به طور مستمر در مناطق محروم استان کرمان ادامه داشته باشد.

وی اذعان داشت: 623 نفر از طرح رایگان اعمال جراحی سرپایی دانش‌آموزان استفاده کرده‌اند.

به گزارش فارس طرح رایگان اعمال جراحی سرپایی دانش‌آموزان شهرستان منوجان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اجرا شده است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول