اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد

راه‌اندازی 4 کانون بسیج جامعه پزشکی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از راه‌اندازی چهار کانون بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

راه‌اندازی 4 کانون بسیج جامعه پزشکی در کردستان

طیب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به تشریح برنامه‌های این هفته توسط دانشگاه علوم پزشکی اشاره و اظهار کرد: در این هفته 50 تیم پزشکی به روستاهای تابعه تمامی شهرستان‌های استان برای ارائه خدماتی از قبیل ویزیت، تزریقات، دارو و خدمات پرستاری اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم‌های پزشکی اعزامی به روستاها در این هفته به صورت رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان شرکت و برپایی غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در استادیوم گولان سنندج را از دیگر برنامه‌های دانشگاه خواند.

قدیمی عنوان کرد: برپایی ایستگاه سلامت در سطح استان و افتتاح و راه‌اندازی چهار کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های دهگلان، سنندج و دیواندره از دیگر برنامه‌های دانشگاه در این هفته است.

وی از برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان سقز خبر داد و افزود: تیم‌های غربالگری پزشکی به منظور آمادگی و بیماریابی قبل از برپایی بیمارستان صحرایی به شهرستان سقز اعزام می‌شوند.

قدیمی از دیگر برنامه‌های دانشگاه در این هفته را برگزاری همایش تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه‌های مختلف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان، تجلیل از پیشکسوتان سلامت در دوران دفاع مقدس و برگزاری هم‌اندیشی مجمع عمومی بسیج جامعه پزشکی برای مربیان حوزه سلامت ذکر کرد.

گفتنی است، برنامه‌های ذکر شده با همکاری سپاه بیت‌المقدس کردستان، بیمارستان شهید قاضی و هلال‌احمر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول