اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دامغان خبر داد

اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 55 هکتار از اراضی دامغان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از تهیه طرح برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 55 هکتار از اراضی و باغ‏های این شهرستان خبر داد.

اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 55 هکتار از اراضی دامغان

عباس علیان‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برای اجرای این سیستم، یک میلیارد و 925 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی هزینه خواهد شد.

وی افزود: اجرای عملیات بتن‏ریزی کانال پایین‏دست سد دامغان به طول 3 هزار و 500 متر و احداث پنج باب استخر با پوشش پلیمری از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در بخش آب و خاک است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اضافه کرد: نظارت بر برداشت محصول پسته و ترمینال‏های ضبط پسته و پیگیری در جذب تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی به میزان 12 میلیارد ریال نیز صورت گرفته است.

علیان‏نژاد اضافه کرد: عملیات مبارزه بیولوژیک در 50 هکتار از مزارع گوجه‌فرنگی و وصول 32 میلیون ریال عواید از محل فروش و اجاره زمین نیز در دامغان انجام شده است.

وی از واگذاری 5 هزار مترمربع از اراضی، تشکیل 31 مورد پرونده برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و توزیع بیش از 213 هزار لیتر نفت‏گاز و نفت سفید بین بهره‏برداران بخش کشاورزی در دامغان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان همچنین به تجهیز و بهره‏برداری از دو دستگاه تلمبه بادی و آبشخور، انجام 100 مورد تلقیح مصنوعی و 50 مورد رکوردگیری شیر و ثبت مشخصات 60 رأس دام سنگین در دامغان اشاره کرد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول