اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری آمار تصادفات درون شهری استان زنجان 14 درصد کاهش یافته است.

کاهش 14 درصدی تصادفات درون شهری استان زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم استان، آمار تصادفات در استان زنجان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری چهار نفر نسبت به سال گذشته در تصادفات درون شهری استان کمتر فوت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر آمار کشته‌ها کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به ترافیک روان سطح شهر زنجان یادآور شد: گره ترافیکی وسیع در سطح شهر زنجان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از ساعت 18 تا 20 شب گره ترافیکی در سطح شهر محسوس است، خاطرنشان کرد: برای روان‌سازی ترافیک مشکل خاصی وجود ندارد.

شمس‌آذر بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود:‌ همشهریان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز تصادف در سطح شهر جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به چند سال گذشته افزایش یافته است، افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده قوانین از سوی مردم رعایت می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان قوانین و تکالیف راهنمایی و رانندگی در کشور مشخص و هر کس ملزم به رعایت وظیفه قانونی خود است، افزود: رعایت قوانین موجب کاهش حوادث تلخ و ناگوار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه کاهش آمار تلفات انسانی در رتبه مطلوبی در کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: انضباط ترافیکی نیز در سطح شهر جریان دارد.

شمس‌آذر یادآور شد: مرگ یک نفر بر اثر بی‌احتیاطی تنها به یک نفر صدمه نمی‌زند بلکه موجب صدمات و آسیب به خانواده فرد نیز می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: ساماندهی وضعیت ترافیکی در سطح خیابان‌های استان با ارائه طرح جامع ترافیکی به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول