اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 48 ساعت گذشته

تصادف موتورسیکلت‌ها 104 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه حوادث موتورسواری در قم رو به رشد است گفت: در دو روز گذشته 104 نفر بر اثر حوادث مربوط به موتورسیکلت‌ها در قم مجروح شدند.

تصادف موتورسیکلت‌ها 104 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته از سوی اورژانس قم به 2 هزار و 286 تماس شهروندان پاسخ داده شده است.

وی از انجام 302 ماموریت و اعزام نیروهای امدادی در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در دو روز گذشته 126 تصادف صورت گرفت که طی آن 146 نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این مدت دو نفر از مصدومان حوادث به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده فوت کردند.

وی همچنین از 176 مورد بیماری قلبی عروقی، مغزی و دیگر حوادث اورژانسی خبر داد و تصریح کرد: تیم‌های امدادی اورژانس 115 پس از قرار گرفتن در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، بیماران و حادثه‌دیدگان را به مراکز درمانی سطح شهر انتقال دادند.

فراهانی با تاکید بر اینکه 88 حادثه ترافیکی در این مدت رخ داده است اذعان کرد: 88 مورد از حوادث به وقوع پیوسته در این مدت با 104 مجروح به موتورسواران اختصاص دارد.

وی به حوادث شاخص اشاره و تصریح کرد: دو روز گذشته یک دستگاه ال 90 با یک نفر عابر پیاده مقابل نمایشگاه دائمی برخورد کرد که منجر به فوت پیرمرد 60 ساله شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: یک دستگاه پراید نیز در جاده قدیم اصفهان واژگون شد که پنج نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادرسانی اورژانس 115 به موقع در محل وقوع تصادف حضور یافتند، بیان کرد: مجروحان حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی واژگونی نیسان را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر و تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 25 جاده قدیم تهران رخ داد که بر اثر آن سه نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی اختصاص یافت ابراز داشت: وضعیت جسمانی یکی از مجروحان حادثه بسیار وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: مرد 40 ساله‌ای در این حادثه به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده در دم فوت کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول