اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد

رشد 33 درصدی کشفیات موادمخدر

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: کشفیات موادمخدر در 6 ماهه اول امسال در شهرستان کنگاور نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 33 درصدی داشته است.

رشد 33 درصدی کشفیات موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان کنگاور اظهار کرد: این آمار نشانه تشدید فعالیت نیروهای مبارزه با موادمخدر در برخورد با توزیع‌کنندگان عمده و خرده‌پای این‌گونه مواد است.

عزیزی با اشاره به اینکه گرایش مصرف‌کنندگان از موادمخدر سنتی به مواد صنعتی در حال تغییر است، تصریح کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها با نشانه‌های مصرف مواد صنعتی و نیز عواقب مخرب این‌گونه مواد بر سلامت افراد، باید اطلاع‌رسانی گسترده و آموزش مداوم و صحیح در همه اماکن صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا در 6 ماهه اول سال‌جاری، بیش از پانصد نفر به‌صورت مستقیم در کلاس‌های مهارت‌های زندگی شرکت کرده‌اند و با نشانه‌ها و عواقب مصرف موادمخدر سنتی و صنعتی آشنا شده‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه از سی درصد تا یک‌صد درصد هزینه‌های ترک اعتیاد افراد خود معرف توسط نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود، گفت: در 6 ماهه اول سال‌جاری یکصد و هشتاد نفر از معتادان به موادمخدر با هزینه‌ای یک‌صد میلیون ریالی در کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان پذیرش شد‌ه‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با توزیع‌کنندگان موادمخدر به شدت برخورد خواهد شد، افزود: شناسایی نقاط آلوده از جمله مواردی است که توسط نیروهای مبارزه با موادمخدر به‌صورت جدی دنبال می‌شود و در 6 ماهه اول امسال بیش از پنجاه بار طرح برخورد با این‌گونه نقاط در شهرستان کنگاور اجرا شده است.

راه‌اندازی خط اورژانس اجتماعی با شماره 123 و تورزیع بسته‌های بهداشتی به‌ صورت ماهانه بین معتادان پرخطر از جمله اقدامات دستگاه‌های مسئول در مبارزه با موادمخدر در شهرستان کنگاور در نیمه نخست سال‌جاری است که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول