اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاپایان هفته

6 طرح عمرانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از بهره‌برداری 6 طرح عمرانی تا پایان هفته جاری خبر داد.

6 طرح عمرانی در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جریان بازدید از این پروژه‌ها اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌های عمرانی گامی مهم در جهت توسعه خدمات به مردم بوده و می‌تواند مسیر رشد و توسعه کرج را نیز به همراه داشته باشد.

وی افزود: هم اکنون عملیات عمرانی این پروژه‌ها به پایان رسیده است و با تمهیدات اندیشیده شده این طرح‌ها تا پایان هفته در منطقه شش کرج به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود گفت: برخی از مناطق کرج نیازمند توجه بیشتر شهرداران بوده و باید با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی میزان خدمات رسانی را در این مناطق بیش از گذشته کنیم.

آقازاده تأکید کرد: افزایش و سرریز شدن جمعیت به کلانشهر کرج می‌طلبد تا طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کرج افزایش یابد.

وی گفت: هر چه بیشتر بتوانیم خدمات را در مناطق مختلف افزایش دهیم سریع‌تر به اهداف مورد نظر دست پیدا خواهیم کرد.

شهردار کرج اظهار داشت: شهرداران در مناطق مختلف باید نیازهای منطقه را شناسایی کرده و براساس اولویت بندی‌ها طرح‌های مختلف را در مناطق اجرایی کنند.

آقازاده افزود: احداث فضاهای سبز در مناطق مختلف یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید در دستور کار تمامی شهرداران در مناطق مختلف کلانشهر کرج قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به میزان سرانه فضاهای سبز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این مهم علاوه بر یکسان سازی در مناطق مختلف با رشد و توسعه همراه باشد.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به سایر طرح‌های در دست اجرا اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر پروژه بزرگ پل ظفر، بلوار خوارزمی و نهر دلمبر در حال اجرا می‌باشد که امید می‌رود تا پایان سال جاری شاهد اتمام این طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول