اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان‌شمالی تاکید کرد

توجه به مفاد ابلاغیه رهبر انقلاب برای مبارزه با مواد مخدر‌

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی بر توجه به مفاد ابلاغیه رهبر انقلاب برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

توجه به مفاد ابلاغیه رهبر انقلاب برای مبارزه با مواد مخدر‌

محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست اتاق فکر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبری بحث مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ است که بر همین اساس عزم ملی و همه جانبه نیاز دارد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه مشارکت کنند تا این معضل از جامعه ریشه‌کن شود.

یزدان‌پناه ابلاغیه مقام معظم رهبری به سران سه قوه را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ برابر ابلاغی که ولی فقیه به سران سه قوه در سال 85 ابلاغ کردند، معظم‌له در آن ابلاغیه، سهم هر دستگاه با توجه به تهدیدات دشمنان برای این بلای خانمان‌سوز را مشخص کرده‌اند.

وی افزود: از این رو احصا و عملیاتی کردن مفاد این ابلاغیه با توجه به اینکه در آن سند چشم‌انداز مورد توجه قرار داده شده است، امری ضروری است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی اظهار کرد: ان‌شاءالله بر اساس آن سند ابلاغی هر دستگاه نسبت به عملیاتی کردن مأموریت خود با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب در حضور معظم‌له در استان باید با سرعت بیشتری به آن عمل شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر کارهای زیادی در استان برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، گفت:‌ با این وجود مقابله با بلای خانمان‌سوز اعتیاد در استان نیاز به اهتمام بیشتر دستگاه‌های مرتبط داشته تا این معضل از جامعه رخت بر بندد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول