اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی:

سفرهای رهبری در نقطه مقابل حرکت دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سفرهای مقام معظم رهبری در نقطه مقابل حرکت دشمن است، گفت: با یک پیام و حرکت ولی‌فقیه تمامی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

سفرهای رهبری در نقطه مقابل حرکت دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از مرکز حوزه علمیه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: سفرهای رهبری برکات فراوان داخلی و خارجی دارد.

وی ادامه داد: سفرها و حضورهای گوناگون مقام معظم رهبری دقیقاً در نقطه مقابل حرکت دشمن است و این حضور و ابراز ارادت به دنیا و استکبار جهانی نشان می‌دهد که هر چه تلاش و دسیسه‌چینی کنند، با یک پیام و حرکت ولی‌فقیه تمامی نقشه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سفر رهبری برای دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور دارای پیام است، تصریح کرد: آنها هنگامی که شور و نشاط مردم را در استقبال از رهبر انقلاب می‌بینند در قلبشان امید و دلگرمی مضاعفی ایجاد می‌شود که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات امیدشان را به آینده بیشتر کرده و قدرت تحملشان را دوچندان می‌کند.

نصیرایی اظهار داشت: این سفرها در فضای ادبیات به اصطلاح جنگ نرم خود به خود می‌تواند مانور نیروها و تفکر ارزشی و انقلابی باشد که به عالمیان نشان دهد که نقطه آغاز و پایانی اهداف ملت ایران کجاست؛ ولایت فقیه ادامه امامت، ولایت و رسالت است، لذا این سفر حضرت آقا و استقبال گرم و کم‌نظیر مردم از ایشان بسیار برای مردم، کشور و نظام ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه سفرهای ایشان سبب عمران، آبادانی و توجه ویژه مسئولان به نقاط کمتر توسعه یافته است، اظهار داشت: سفرهای مقام معظم رهبری موجب جلب توجه مسئولان به مناطق کم برخوردار می‌شود و هنگامی که این نگاه‌های ویژه صورت گیرد، نقاط قوت و ضعف بسیار شفاف‌تر و واضح‌تر دیده می‌شود.

مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: نظام اسلامی، انقلاب و مردم ثابت کرده‌اند که تمام اهداف، تلاش‌ها، فعالیت‌ها و از خودگذشتگی‌ها با این هدف بوده است که ارزش‌های اسلامی و دینی در تمامی زوایای زندگی بشر حاکم شود.

نصیرایی با یادآوری اینکه امروز مردم روحانیت را به عنوان پیشدار حرکت دینی می‌شناسند، گفت: امروز جامعه به روحانیت به عنوان یک الگو می‌نگرد، از این رو علما و روحانیان وظیفه اخلاقی، اجتماعی و اعتقادی دارند که در صف اول حمایت از ولایت فقیه باشند.

وی افزود: براساس گفته حضرت امام (ره) که فرمودند «ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است» امروز تقویت جایگاه ولایت فقیه و شخص ولی فقیه تقویت دین و اسلام بوده و این امر از رسالت‌های اصلی طلاب است زیرا از بارزترین و شاخص‌ترین راه‌های تقویت دین در دنیای امروز تقویت ولایت مطلقه فقیه است.

مسئول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی از اسلام به عنوان دژ مستحکمی در مقابل دنیای استکبار و غرب یاد کرد و گفت: از این رو همه دنیا تلاششان بر این است که جوامع را از ولی فقیه، اسلام و ایران اسلامی بهراسانند، این اسلام‌هراسی که در دنیا ایجاد شده است با استقبال پرشکوه، پرشور و فعال مردم از ولی فقیه قطعاً به دشمنان شکست بزرگی را تحمیل می‌کند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول