اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش کرمان:

تربیت‌بدنی نقش مهمی در تزریق نشاط به جامعه دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دلیل اهمیت و نقش والای ورزش در جامعه برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی نقش زیادی در تزریق نشاط و شادابی در جامعه دارد.

تربیت‌بدنی نقش مهمی در تزریق نشاط به جامعه دارد

عباس ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی و سلامت از فردا اظهار داشت: 26 مهر ماه روز گرامیداشت ورزش و تربیت‌بدنی و آغاز هفته تربیت‌بدنی است و به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌های ویژه‌ای را در دست اقدام دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت و نقش والای ورزش در جامعه برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی نقش زیادی در تزریق نشاط و شادابی در جامعه دارد و امیدوارم بتوانیم با همکاری تمام دستگاه‌های مربوط در این هفته نقش موثری در ایجاد شادابی در جامعه داشته باشیم.

ارجمند به تداخل برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: قطعا این همزمانی برکت خاصی به برنامه‌ها و مناسبت‌های ورزشی این هفته می‌دهد.

وی به بخشی از برنامه‌های این هفته اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در روز 26 مهر ماه در مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، دیدار با امام جمعه کرمان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی چون غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و اجرای برنامه‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از دیگر برنامه‌های مرتبط با این هفته است.

ارجمند افزود: همایش‌های ورزشی در پارک پردیسان و برگزاری همایش ورزش بانوان از جمله برنامه‌های تدارک دیده برای گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی است.

وی همچنین از افتتاح و راه‌اندازی خانه ووشوی استان کرمان در این هفته خبر داد و افزود: احتمال افتتاح و راه‌اندازی استخر و سالن ورزشی جانبازان نیز در این هفته وجود دارد.

ارجمند بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان طی هفت ماه نخست سال جاری ریالی بودجه جاری ورزشی دریافت نکرده است، اما با تمام این مشکلات اقدام به برگزاری مسابقاتی چون المپیاد ورزش کرمانیان و برنامه‌های ورزشی دیگری کرده است.

ارجمند از آب‌گیری استخر مجموعه ورزشی جانبازان توسط پیمانکار این طرح خبر داد و افزود: در صورتی که مشکل خاصی در استخر مجموعه ورزشی جانبازان وجود نداشته باشد، طرح توسط پیمانکار تحویل موقت و احتمال افتتاح این مجموعه در هفته تربیت‌بدنی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول