اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان:

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به آینده باشگاه توجه بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: مربی آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به این دلیل که که چرا باید به آینده این باشگاه بی‌توجهی شود، گلایه‌مندم.

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به آینده باشگاه توجه بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالواحد بزمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار کرد: همچنان به کار خود یعنی پرورش نوجوانان و نونهالان فوتبال در آبادان ادامه می‌دهم و هیچ کاری را از این مقدس‌تر نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه وضعیت آکادمی خوب است و همه چیز سر جای خود قرار دارد، افزود: استعدادهای ورزشی در آبادان فراوان است اما از مسئولان باشگاه صنعت نفت به این دلیل که که چرا باید به آینده این باشگاه بی‌توجهی شود، گلایه‌مندم.

مربی آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: مسئولان این باشگاه باید با فراهم آوردن امکانات، استعدادهای ورزشی موجود در شهرستان را بالفعل کرده و آن را تقویت کنند.

وی در ادامه گفت: بسیار خرسندم از اینکه «خلیل صالحی» را در پست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان دیدم و مطمئنم این مرد می‌تواند برای فوتبال آبادان کارهای مؤثری به یادگار بکذارد.

بزمه در مورد وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان چنین اظهار نظر کرد: تیم نفت آبادان، تیم بسیار خوبی است اما باید بیش از پیش روی این تیم کار شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم باید به خودباوری برسند، عنوان کرد: مسئله‌ای که امسال به این تیم بسیار ضربه زد، قدرت بدنی بازیکنان بوده که امیدوارم این موضوع هر چه سریع‌تر با تمهیدات اندیشیده شده، حل شود.

اسطوره پایان ناپذیر فوتبال آبادان در مورد انتخاب آلفردو به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: به هر حال نمی‌توان نتایج درخشان و محبوبیت این مربی در آبادان را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: به حضور این مربی در آبادان بسیار خوش‌بین هستم و امیدوارم این تیم هر چه سریع‌تر از وضعیت فعلی خارج و روند صعودی خود را آغاز کند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول