اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه دیدار تیم فوتبال نفت آبادان و صبا قم /

فریاد «عطش» خبرنگاران در ورزشگاه تختی آبادان

خبرگزاری فارس: بی‌توجهی و تبعیض مسئولان ورزشگاه تختی آبادان در پذیرایی از مهمانان باعث اعتراض خبرنگاران رسانه‌های گروهی شد.

فریاد «عطش» خبرنگاران در ورزشگاه تختی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار شب گذشته تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبای قم را بیش از 4 هزار تماشاگر از نزدیک مشاهده کردند.

* هیئت مدیره طلایی‌پوشان آبادان به مناسبت عید سعید فطر و هم چنین قدردانی از حمایت‌های بی‌شائبه هواداران خونگرم و وفادار آبادانی که در سخت‌ترین شرایط همواره حامی تیم خود بوده‌اند، این دیدار را رایگان اعلام کردند.

* در دیدار صبای قم و صنعت نفت آبادان بار دیگر سریال تبعیض متولیان ورزشگاه تختی ادامه داشت و خبرنگاران از پذیرایی و حتی آب آشامیدنی محروم بودند.

* در نشست خبری بعد از بازی بین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم صبا قم و خبرنگاران آبادانی درگیری لفظی پیش آمد و این مربی قصد داشت این نشست را ترک کند که با پا در میانی مدیر رسانه‌ای تیم صبا وی حاضر به ادامه گفت‌وگو با خبرنگاران شد.

* عده‌ای با وجود برد شیرین تیم صنعت نفت آبادان علیه کاستا و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت شعار دادند که این موضوع باعث واکنش تند سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان شد وی از شناسایی عوامل تحریک کننده و ثبت اقدامات آنان بوسیله دوربین‌های برخی افراد خبر داد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول