اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چاراویماق:

پایداری کشور، منوط به توسعه و پایداری بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چاراویماق پایداری کشور را منوط به توسعه و پایداری در بخش کشاورزی ذکر کرد.

پایداری کشور، منوط به توسعه و پایداری بخش کشاورزی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، محمد عبداللهی صبح امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی چاراویماق اظهار کرد: عوامل طبیعی و انسانی، موجبات بروز چالش در بخش کشاورزی این شهرستان را فراهم کرده و در شرایط کنونی که دولت در قالب طرح توسعه بخش کشاورزی به صورت مستقیم از بهره‌برداران حمایت می‌کند راه را برای توسعه کشاورزی هموار کرده و با ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه آموزش‌های بهره‌برداران، افزایش توان و دانش تولیدی آنان در مرحله عبور از تولید سنتی به طرف مدرن، خواهد توانست شرایط موجود در کشاورزی این شهرستان را بهبود بخشد.

وی با اشاره به اینکه تحقق توسعه بخش کشاورزی در چاراویماق، به تعامل، همکاری، همیاری و عزم تمام مسئولان بستگی دارد، افزود: باید تمام توان تصمیم‌گیران شهرستان به مسئله توسعه و رونق کشاورزی معطوف شود تا با توجه به ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان، بتواند جایگاه خود در نظام اقتصاد کشاورزی استان را بهبود بخشد.

فرماندار چاراویماق، با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته در افزایش ضریب مکانیزاسیون و بیمه محصولات کشاورزی چاراویماق گفت: بیش از سه هزار دستگاه تراکتور در سطح مناطق روستایی این شهرستان عملیات خاک‌ورزی، کاشت و داشت و برداشت محصولات را به صورت مکانیزه انجام می‌دهند.

وی همچنین از ثبت‌نام 91 نفر متقاضی جویای کار در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده آنان در ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته که در صورت فراهم شدن شرایط لازم عملیاتی خواهد شد.

عبدالهی با اشاره به اینکه امسال 56 هزار مترمکعب آب برای اجرای طرح‌های این شهرستان اختصاص یافته است، افزود: از این مقدار آب تاکنون 10 هزار مترمکعب به طرح‌های مصوب اختصاص یافته است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول