اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فردوس خبر داد

پرداخت یک‌ میلیارد تسهیلات به 78 طرح کشاورزی در فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: تاکنون بیش از یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به 78 طرح کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت یک‌ میلیارد تسهیلات به 78 طرح کشاورزی در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس اظهار کرد: تاکنون 330 طرح کشاورزی به کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان فردوس ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌های ارائه شده 49 طرح بالای 30 میلیون تومان در کمیته تخصصی شهرستان بررسی و سپس برای تصویب نهایی به کارگروه تخصصی استان ارسال می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی فردوس تصریح کرد: در حال حاضر 172 طرح در بانک‌های عامل شهرستان مصوب و با تعداد 80 طرح نیز عقد قرارداد شده است.

غلامی یادآور شد: تاکنون مبلغ یک ‌میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به 78 طرح کشاورزی در شهرستان فردوس پرداخت شده است.

*اشتغال‌زایی برای 451 نفر در فردوس

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: با پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان برای 451 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

غلامی اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های کشاورزی شهرستان فردوس را 30 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، سهم 30 میلیارد تومانی شهرستان در کارگروه توسعه کشاورزی استان محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر چه در حال حاضر اعتبار 30 میلیاردی اختصاص یافته به شهرستان فردوس برای متقاضیان مصوب شده است ولی چنانچه افراد دیگری متقاضی تسهیلات بخش کشاورزی باشند از محل ریزش طرح‌ها به آنان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی فردوس تسهیلات اختصاص یافته به متقاضیان بخش کشاورزی را تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد هفت درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله اعلام کرد و یادآور شد: این تسهیلات به طرح‌های مختلف کشاورزی شامل احداث باغ، حصارکشی و نگهداری باغات، احداث استخر ذخیره آب، خرید دام و پرورش زنبور عسل اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول