اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

تصویب 137 طرح کشاورزی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: تاکنون 137 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان درمیان مصوب شده است.

تصویب 137 طرح کشاورزی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی درمیان با بیان اینکه این تعداد طرح 160 فرصت شغلی جدید در شهرستان ایجاد می‌کند، اعتبار این طرح ها را 20 میلیارد و 695 میلیون ریال عنوان کرد.

وی اجرای طرح آبیاری قطره‌ای، احداث بارگاه زرشک، و تجهیز و بهسازی واحدهای پرورش طیور را از مهمترین طرح‌های ارائه شده به کارگروه شهرستان برشمرد و اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی راهکار تحقق اشتغال پایدار در شهرستان درمیان است.

فرماندار درمیان با تأکید بر لزوم تسریع در ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی گفت: 106 طرح با اعتبار 18 میلیارد و 59 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد به 29 طرح اعتبار پرداخت شده است.  

براتی با بیان اینکه برای احداث مجتمع گلخانه‌ای شهرستان حدود 8 میلیارد ریال هزینه شده  و این مجموعه ظرفیت اشتغالزایی 45 نفر را دارد، افزود: اجرای شش طرح کشاورزی در این مجتمع در کارگروه مصوب شده که تسهیلاتی بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

وی توسعه کشاورزی مکانیزه، استفاده از روش‌های نوین آبیاری و یکپارچه‌سازی اراضی را از جمله اقدامات موثر در افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی برشمرد و اذعان داشت: بهره‌گیری حداکثری از منابع آبی شهرستان، می‌تواند تحول بزرگی در کشاورزی منطقه ایجاد ‌کند.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول