اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

آئین‌نامه حمایت از نخبگان هنری در حال تدوین است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: آئین‌نامه حمایت از نخبگان هنری در حال تدوین است.

آئین‌نامه حمایت از نخبگان هنری در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رمضانی ظهر امروز در نشست مشورتی تعدادی از نخبگان استانی حوزه نانو و ثبت اختراعات با حضور علی مرسلی به عنوان نخبه نانوی کشور، از ارائه تسهیلات به نخبگان استان خبر داد و اظهار کرد: ‌این تسهیلات در قالب تسهیلات سربازی، شهریه‌های تحصیلی و برگزیدگان جشنواره‌های مختلف به نخبگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان از استعدادهای برتر حوزه قرآن نیز حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: از برگزیدگان ملی و بین‌المللی قرآن نیز حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه آئین‌نامه حمایت از نخبگان هنری نیز در حال تدوین است، یادآور شد: در صورت تصویب این آئین‌نامه از نخبگان هنری استان نیز حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان برجسته استان شناسایی می‌شوند، افزود:‌ بنیاد نخبگان به این افراد خدمات لازم را ارائه می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه از فعالیت‌های هنری به ویژه در حوزه صنایع دستی حمایت می‌شود، افزود: با اجرای این آئین‌نامه خدمات شایسته‌ای به نخبگان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برگزاری نشست مشورتی با نخبگان حوزه نانو موجب آشنایی نخبگان استان زنجان با فعالیت‌های این حوزه در کشور می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه استان زنجان دارای نخبگان برجسته‌ای در حوزه نانو است، خاطرنشان کرد:‌ استفاده از اساتید برجسته و نخبه کشور موجب ارتقای بینش و دانش نخبگان استان زنجان می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان  زنجان با اشاره به اینکه در این نشست مخترعان مشکلات خود را در حوزه نانو مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب اساتید برجسته موجب ارتقای فعالیت‌های نانو می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از نخبگان استان زنجان در حوزه نانو پزشکی فعالیت می‌کنند، یادآور شد: درمان بیماری‌های ویروسی و سرطان با استفاده از فناوری‌های نانو از فعالیت‌های نخبگان استان در این زمینه محسوب می‌شود.

رمضانی بر ضرورت برگزاری چنین نشست‌هایی تاکید کرد و گفت: برگزاری اینگونه نشست‌ها موجب آشنایی نخبگان با یکدیگر شده و مشکلات طرح‌های ارائه شده با حضور استاتید مورد توجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است، ظهر امروز با حضور علی مرسلی محقق و پژوهشگر برتر کشور در حوزه نانو، نشست مشورتی با تعدادی از نخبگان استان زنجان در حوزه نانو و ثبت اختراعات بین‌المللی برگزار شد.

یادآور می‌شود، علی مرسلی در سال جاری موفق به کسب رتبه نخست فناوری در هفدهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول