اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

دفاع مقدس سبب نخبه‌پروری شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دفاع مقدس سبب نخبه‌پروری نظام شد.

دفاع مقدس سبب نخبه‌پروری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، ابراهیم میکانیکی عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به مردم ما آموخت که باید خود اتکا و خودکفا بود تا دشمن قدرت غلبه بر ما را نداشته باشد.

وی افزود: آنچه امروز داریم مدیون هشت سال دفاع مقدس است زیرا دشمن تصور نمی‌کرد که با این جنگ نابرابر در حقیقت انقلاب و اسلام را برای همیشه به جهانیان معرفی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت معرفت و توجه به آرمان‌ها و ارزش‌های خود است. تلاش جدی در حفظ پیشینه‌ها و دستاوردهای ارزشمند آرمانی و ملی هر قوم و امتی، خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار است.

وی اذعان کرد: جنگ هشت ساله تحمیلی به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه از حیات راستین این ملت همچون نگینی تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد. اهتمام و تلاش در عرصه‌های گوناگون حفظ و پاسداری از آن ارزش‌ها نیز به همان میزان مقدس و درخور ارج نهادن است.

میکانیکی خطاب به دانشگاهیان تصریح کرد: اهمیت تولید علم و فتح قله‌های دانش در این برهه زمانی که دشمنان کینه‌توز تمام تلاش خود را معطوف به جلوگیری از پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی کرده‌اند و هر روز فتنه‌ای را برپا تا مانع از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شوند، بسیار حائز اهمیت بوده و تنها راه مقابله با شیطنت آنها نهضت تولید علم و رویکرد اقتصاد مقاومتی مطمح نظر مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با اقتدار و صلابت کامل، چشم مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا را به خود دوخته و بر ماست که با پاسداری و صیانت از این میراث گرانبها تا رساندن پرچم این انقلاب مقدس به دست صاحب اصلی آن حجت زمان از پای ننشینیم.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول