اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد

حضور اسکیت‌باز مازندرانی در رقابت‌های آسیایی چین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت مازندران از حضور اسکیت‌باز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور چین خبر داد.

حضور اسکیت‌باز مازندرانی در رقابت‌های آسیایی چین

حسین خیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: محمد حسین منصف به عنوان نخستین اسکیت‌باز پسر مازندرانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران افزود: مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا که در دو بخش مردان و زنان در چهار بخش هاکی، سرعت، اسپید و اسلالوم برگزار می‌شود، ملی‌پوش مازندرانی آمادگی خوبی برای کسب مدال در این رقابت‌ها دارد.

خیری‌نیا تصریح کرد: این مسابقات که روزهای اول تا  12 آبان در شهر پکن پایتخت چین برگزار می‌شود، در ترکیب تیم ملی دختران و پسران 36 بازیکن حضور دارند.

وی که از سوی فدراسیون من به عنوان سرپرست تیم‌های ملی در دو بخش مردان و زنان برای شرکت در مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا در کشور چین انتخاب شد، سطح کیفی این رقابت‌ها را با حضور کشورهای برتر این ورزش خوب ارزیابی کرد.

رئیس هیئت اسکیت مازندران درباره روند رو به رشد پیست اسکیت سرخرود در محمودآباد گفت: این پیست بزرگترین و مجهزترین پیست‌های کشور به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: پیست سرخرود تاکنون 50 درصد رشد داشته که از مسئولان می‌خواهیم که برای اتمام این پروژه مهم اعتبار لازم در نظر بگیرند.

خیری‌نیا در ادامه از حضور 2 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان خبر داد  و افزود: در استان اسکیت بازان خوبی در دو بخش دختران و پسران حضور دارند که برای کشور و استان خود افتخاراتی را بدست می‌آورند.

وی در پایان هیئت اسکیت مازندران را از هیئت های برتر و نمونه کشور عنوان و خاطرنشان کرد: هیئت اسکیت مازندران تعامل خوبی با فدراسیون و دستگاه ورزش استان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در سراسر کشور و استان مازندران دارد.

به گزارش فارس، از سوی کمیته فنی فدراسیون اسکیت حسین خیری‌نیا رئیس هیئت اسکیت مازندران به عنوان سرپرست تیم‌های ملی مردان و زنان قهرمانی آسیا در کشور چین انتخاب شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول