اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت 72 اسکیت‌باز

ساری قهرمان ششمین دوره مسابقات اسکیت دختران مازندران شد

خبرگزاری فارس: ساری قهرمان ششمین دوره مسابقات اسکیت سرعت دختران مازندران شد.

ساری قهرمان ششمین دوره مسابقات اسکیت دختران مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ششمین دوره مسابقات اسکیت سرعت دختران مازندران صبح امروز با قهرمانی تیم اسکیت ساری به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات از صبح جمعه با رقابت 72 اسکیت‌باز در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل آغاز شده بود.

رئیس هیئت اسکیت مازندران در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در ششمین دوره مسابقات اسکیت سرعت دختران مازندران که با رقابت 72 اسکیت‌سوار دنبال شد 9 تیم آمل، چالوس، ساری، بابل، بابلسر، گلوگاه، نور، نوشهر و قائمشهر حضور داشتند.

حسین خیری‌نیا با اعلام اینکه دختران اسکیت‌سوار مازندرانی در مواد 200، 300، 500 و 1000 متر با هم رقابت داشتند، گفت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها دنبال شد که نفرات برتر در قالب تیم منتخب اسکیت استان مازندران به مسابقات اسکیت قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، با پایان رقابت‌های یک روزه ششمین دوره مسابقات اسکیت دختران مازندران، شهرستان ساری با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام نخست دست یافت و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم بابل با سه طلا، سه نقره و سه برنز دوم شده و قائمشهر با دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز به مکان سوم دست یافت.

رقابت‌های بخش نونهالان با رقابت در دو ماده 200 و 300 متر دنبال شد که در 200 متر این رده سنی مهرآوه عظیمی از گلوگاه به مقام نخست دست یافت و پالیز محمدی از آمل و طهورا برم از بابل به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده 300 متر نونهالان نیز صبا قاسم‌زاده از بابل، شیدا تجلی از بابلسر و یاسمین شعبانی از بابل به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده 300 متر رده سنی اول نوجوانان نیز شمیم رزاقی دارنده چهار مدال طلای کشور از قائمشهر به مدال طلا دست یافت و کوثر میرزاجانی و رویا غلامی از قائمشهر به مکان دوم و سوم رسیدند.

در 500 متر این رده سنی نیز شمیم رزاقی از قائمشهر با پیشی گرفتن از حریفان خود اول شد، کوثر میرزاجانی از قائمشهر دوم شده و کیانا رمضان‌زاده از نوشهر سوم شد.

نگار فلاح دارنده مدال نقره کاپ آزاد کره جنوبی از ساری در ماده 300 متر رده سنی دوم نوجوانان به مقام نخست رسید، فاطمه خانجانیان و فرزانه تیرگریان از بابلسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده 500 متر این رده سنی نیز نگار فلاح از ساری، فاطمه خانجانیان از بابلسر و معصومه ایزدپناه از نور به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

آناهیتا نجفی از ساری در ماده 300 متر رده سنی اول جوانان به مدال طلا دست یافت، یگانه فقیهی از بابل دوم شده و نیکو نیک‌بخش سوادکوهی از ساری به جایگاه سوم دست یافت.

در ماده 500 متر این رده سنی آناهیتا نجفی و نیکو نیک‌بخش سوادکوهی از ساری به ترتیب اول و دوم شده و یگانه فقیهی از بابل سوم شد.

در ماده 500 متر این رده سنی نیز زهرا رمضانی و شمیم شجاع از بابل به ترتیب اول و دوم شده و مائده فرخ از چالوس هم سوم شد.

آناهیتا نجفی با نظر کادر فنی این دوره از مسابقات به عنوان فنی‌ترین اسکیت‌سوار ششمین دوره مسابقات اسکیت دختران مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول