اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

تصویب 225 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: 225 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گنبدکاووس مصوب شده است.

تصویب 225 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه 225 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گنبدکاووس مصوب شده است اظهار داشت: ارزش ریالی این طرح‎ها 330 میلیارد ریال برآورد شده و از میان این طرح‎ها 181 پرونده به بانک عامل ارائه شده است.

وی با بیان اینکه تنها 25 درصد از طرح‎های مصوب ستاد توسعه بخش کشاورزی در بانک عامل عقد قرارداد شده سرعت دادن به رسیدگی پرونده‌های مصوب ارسالی به بانک کشاورزی را از اولویت‎های ستاد توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان دانست و افزود: در حال حاضر نیز 19 طرح در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گنبدکاووس در دست بررسی قرار دارد که علاوه بر آن 11طرح دیگر هم به پیگیری متقاضیان نیاز دارد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین خاطر نشان کرد: در این جلسه نیز تعداد 13 طرح به ارزش 20 میلیارد و 555 میلیون ریال مصوب شد.

وی همچنین با اشاره به عرصه 800 هکتاری جنوب شهر اینچه‌برون واقع در بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس، آن را از پروژه‌های قابل بررسی در ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان دانست که می‌تواند مسائل مورد ادعای کشاورزان آن منطقه را حل کند.

فرهاد شیبک بخشدار داشلی‌برون نیز با اشاره به استعدادهای منطقه داشلی‌برون توضیحاتی در خصوص وضعیت عرصه 800 هکتاری و کارهای عمرانی جهادکشاورزی در آن منطقه ارائه داد و این عرصه را فرصتی برای کشاورزان منطقه برشمرد.

جعفر ذهبی مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس نیز با قرائت دستور کار جلسه بر لزوم اهتمام همه دستگاه‎های اجرایی ذیربط در ستاد توسعه کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول