اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل تاکید کرد

حمایت از طرح‌های کشاورزی با اعطای تسهیلات بانکی

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل بر حمایت از طرح‌های متنوع کشاورزی در این شهرستان با اعطای تسهیلات بانکی زیر 300 میلیون ریال خبر داد.

حمایت از طرح‌های کشاورزی با اعطای تسهیلات بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل زمینه برای گسترش فعالیت‌های کشاورزی وجود دارد که بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های مدون نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اعتلا و گسترش طرح‌های کشاورزی و حمایت از آنها کارگروه توسعه کشاورزی اردبیل به طوری مداوم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 15 جلسه از جلسات و نشست‌های کارگروه توسعه و کشاورزی این شهرستان برگزار شده که در طی این جلسات بیش از 582 طرح کشاورزی به تصویب رسیده است.

فرماندار اردبیل با اعلام اینکه طرح‌های مصوب در حوزه کشاورزی اردبیل قابلیت اجرایی شدن دارند، یادآور شد:‌ در راستای اجرای این طرح‌ها ما پیش‌بینی پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ 460 میلیارد ریال را کرده‌ایم که تمام این مبلغ به 582 طرح مصوب این کارگروه اختصاص خواهد یافت.

اکبری گفت: از این تعداد 524 مورد درخواست بهره‌مندی از تسهیلات بانکی زیر 300 میلیون ریال و 58 مورد درخواست وام بالای 300 میلیون ریال بوده که برای عقد قرارداد و استفاده از تسهیلات به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری معرفی شده‌اند.

این مسئول همچنین مبلغ پرداختی از سوی مراکز بانکی به 142 مورد طرح عقد قرارداد شده را 42 میلیارد ریال اعلام کرد.

فرماندار اردبیل با اشاره به قابلیت‌های دشت اردبیل متذکر شد: بر اساس گزارش‌های مستند و کارشناسی شده این دشت موقعیت برتر در تولید انواع محصولات مهم کشاورزی حتی فراتر از ظرفیت بومی و استانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود تاکید کرد که وجود منابع غنی خدادادی، شرایط جوی مساعد و روستاییان و کشاورزان خلاق و با انگیزه می‌تواند منطقه دشت اردبیل را از تحرک، پویایی و نشاط بیش از پیش برخوردار کند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول