اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌مندی 2 هزار مددجوی خراسان جنوبی از آموزش‌های فنی وحرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال یک‌هزار و 900 نفر از مددجویان زیرپوشش و فرزندان آنها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

بهره‌مندی 2 هزار مددجوی خراسان جنوبی از آموزش‌های فنی وحرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی ظهر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ای مناسب برای ایجاد اشتغال در جامعه است و به نوعی محور اشتغالزایی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: جوانان با فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند در آینده مسیر روشنی در تولید اشتغال و اشتغالزایی داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: مددجویان و فرزندان آنها با کسب مهارت‌های تخصصی از طریق فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به ایجاد شغل پرداخته و از تسهیلات و وام‌های کمیته امداد بهره‌مند شوند.

رضوی تصریح کرد: ایجاد شغل و اشتغالزایی توسط مددجویان و فرزندان آنها در سطح استان مورد حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرد و این مهم نیز به خودکفایی آنان کمک می‌کند.

وی افزود: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و 900 نفر از مددجویان زیر پوشش و فرزندان آنها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در مراکز آموزشی امداد و سایر دستگاه‌ها فرا گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: از این تعداد یک‌هزار و 35 نفر در دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و 866 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی در ایام تابستان آموزش‌های لازم را آموختند.

رضوی به شعار کمیته امداد در سال‌جاری با عنوان توانمندی، کارآفرینی، تحکیم نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش از اولویت‌های کاری امداد محسوب می‌شود و امید است با ایجاد اشتغال در خانواده‌های مددجوی زیر پوشش بتوانیم در راستای محرومیت‌زدایی نقش موثری را ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: برای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان و فرزندان آنها اعتباری بالغ بر900 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول