اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میمنت سفر مقام معظم رهبری

58 پروژه فنی صدا و سیمای خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 58 پروژه فنی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی به میمنت سفر مقام معظم رهبری و با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما به بهره‌برداری رسید.

58 پروژه فنی صدا و سیمای خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: این پروژه شامل بهره‌برداری از هشت ایستگاه تلویزیونی دیجیتال، احداث و راه‌اندازی 16 ایستگاه تلویزیونی چهار کاناله و نصب و راه‌اندازی 22 ایستگاه تلویزیونی چهار برنامه‌ای، بهره‌برداری از استودیو مجازی و 11 پروژه فنی دیگر است.

علی عسگری اظهار کرد: خراسان‌شمالی به عنوان نخستین استان کشور است که با بهره‌برداری از هشت ایستگاه تلویزیونی دیجیتال ظرفیت پوشش آن از 51 درصد به بیش از 61 درصد رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از استودیو مجازی مرکز خراسان‌شمالی این استان دومین استان کشور است که می‌تواند از این تکنولوژی زیبا و پیشرفته بهره ببرد.

عسگری تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 890 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی هم در این مراسم با اشاره به خیرات و برکات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های دیجیتال بیش از 174 هزار نفر زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار گرفتند.

احمد مهدوی اظهار کرد: با ساخت و راه‌اندازی 16 ایستگاه تلویزیونی جمعیتی بالغ بر 7 هزار و 220 نفر از پوشش شبکه‌های 3،2،1 و استانی خراسان‌شمالی بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: با نصب و راه‌اندازی 22 مبدل تلویزیونی چهار برنامه‌ای بیش از 8 هزار و 260 نفر از مردم استان از کانال‌های 3،2،1 و استانی برخوردار شدند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول