اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم:

99 درصد مصوبات سفر رهبری به قم عملیاتی شده‌ است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم شده است گفت: 99 درصد مصوبات سفر رهبری به قم عملیاتی شده‌اند.

99 درصد مصوبات سفر رهبری به قم عملیاتی شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سید رضا دهناد در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم برگزار شده بود اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری جدای از برکات معنوی که داشت، دستاوردهای بسیار خوبی در راستای پیشرفت و توسعه قم بر جای گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به حضور هیئت دولت در قم همزمان با سفر مقام معظم رهبری گفت: همزمان با حضور مقام معظم رهبری، هیئت دولت نیز در قم تشکیل جلسه داد و مواردی که قبل از این سفر و جلسه پیش‌بینی و مد‌نظر قرار داده شده بود، بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم در ارتباط با خروجی این جلسه عنوان کرد: محصول جلسه هیئت دولت در این سفر 320 پروژه در زمینه‌های گوناگون بود.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص انجام مصوبات گفت: مقام معظم رهبری بعد از اینکه رئیس جمهور برای تنفیذ این مصوبات به خدمت ایشان رفتند، اول از این مصوبات تشکر کردند و گفتند که مهم‌تر از تصویب مصوبات این است که نسبت به اجرایی شدن مو به موی آنها تلاش ویژه انجام شود.

دهناد اضافه کرد: پس از سفر مقام معظم رهبری به استان قم، بلافاصله دبیرخانه ویژه‌ای در حوزه برنامه‌ریزی استانداری تشکیل و پیگیری این مصوبات و عملی شدن آنها آغاز شد.

وی در ارتباط با وضعیت این پروژه‌ها ابراز داشت: امروز از 320 پروژه مصوب هیئت دولت در جریان سفر مقام معظم رهبری، 128 پروژه به صورت کامل انجام شده و 189 پروژه هم در دست اقدام هستند.

معاون استاندار قم تصریح کرد: این بدین معنی است که نزدیک به 99 درصد از پروژه‌ها یا به صورت کامل تمام شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند یا اینکه در دست اقدام هستند.

وی در زمینه فعالیت‌های ستاد پیگیری مصوبات مقام معظم رهبری بیان کرد: در راستای محقق شدن این مصوبات، معاونت برنامه‌ریزی استانداری جلسات متعددی برگزار کرد که از جمله این جلسات می‌توان به چهار جلسه با نماینده دفتر مقام معظم رهبری و دو جلسه با استاندار قم اشاره کرد.

دهناد در پایان در ارتباط با بودجه تعیین شده برای این مصوبات عنوان کرد: برای پروژه‌های استان قم، هزار و 240 میلیارد تومان اعتبار کسب شده که از این مقدار، 678 میلیارد تومان جذب شده و در اختیار ادارات قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول