اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نکوداشت سفر مقام معظم رهبری به قم با حضور استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.

گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم با حضور امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیز استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم سفر رهبری به قم را سرآغاز رویش دوباره و حرکتی نو در مسیر توسعه و عمران قم دانست و بر لزوم تلاش در راستای تبیین آثار و دستاوردهای این سفر تاکید کرد و گفت: مدیران باید با جدیت پیگیر اجرایی شدن تمام پروژه‌ها و مصوبات این سفر باشند.

وی به فرمایشات اخیر رهبری در سفر اخیر خود به خراسان شمالی اشاره و تصریح کرد: مطالب وی پیرامون مسائل مهم کشور، از جمله ضرورت کار و تلاش جمعی، خدمت به مردم و پرهیز از اختلاف، بسیار ارزنده و روشنگرانه بود.

پیریایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مکاتبات بین نماینده عالی دولت و دستگاه‌های اجرایی، آن را در راستای بهبود فعالیت‌ها دانست.

در ادامه امیرآبادی نیز با اشاره به اهمیت و دستاوردهای سفر رهبر انقلاب اسلامی به قم با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم قم از رهبری انقلاب ابراز داشت: مردم قم با استقبال کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر خود وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام دادند.

وی با اهمیت توصیف کردن پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری بیان کرد: در هر صورت انجام وظیفه بسیار مهم است اما زمانی که دستوری که به یک مسئول داده می‌شود به ویژه آنکه به همراه پی‌نوشت مقام معظم رهبری باشد، این دستور جنبه بسیار مهم‌تری به خود می‌گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار تعامل مناسب دولت و مجلس شد و گفت: نمایندگان مجلس نباید به دنبال تصویب قانونی باشند که دولت توان اجرای آن را نداشته باشد و در مقابل دولت نیز نباید به سادگی از کنار مصوبات مجلس بگذرد بلکه باید تمام توان خود را برای اجرای این مصوبات صرف کند.

در این نشست معاون برنامه‌ریزی استاندار، شهردار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات سفر پرداختند.

در پایان این مراسم از معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل دفتر آمار استانداری، شهردار، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرعامل شرکت گاز استان به دلیل عملکرد خوب در اجرایی کردن مصوبات سفر با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول