اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه:

جوانان با حذف تشریفات اضافی ازدواج آسان را محقق کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه گفت: ازدواج آسان زمانی در جامعه تحقق می‎یابد که جوانان تشریفات اضافی را حذف کنند.

جوانان با حذف تشریفات اضافی ازدواج آسان را محقق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه حجت‌الاسلام ابوذر شاد صبح امروز در مراسم گردهمایی بسیجیان، سربازان و پرسنل سپاه گناوه اظهار داشت: خانواده‎ها نیز باید از انجام رسم و رسومات مشقت‎بار که مانع ازدواج جوانان می‎شود پرهیز کنند.

وی افزود: مانع‎تراشی، تحمیل هزینه‎های سنگین و پایبندی به رسم و رسومات بیهوده و اضافی توسط خانواده‎ها موجب شده است که جوانان نسبت به ازدواج بی‎رغبت شوند.

شاد با تاکید بر حمایت مسئولان از جوانان در امر ازدواج ادامه داد: جامعه اسلامی مسئول ازدواج افراد بی‎همسر است و باید زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم کند.

وی بیان کرد: در اسلام نسبت به این امر مهم بسیار تأکید شده است و باید به گونه‎ای در این زمینه برنامه‎ریزی و اقدام کنیم که جوانان برای انجام امر مقدس ازدواج تشویق شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه یادآور شد: اقدام جامعه اسلامی و در رأس آن مسئولان نظام اسلامی در راستای ازدواج تشویقی است که تمامی جوانان و به ویژه آنانی که در این مسیر نیستند در مسیر صالحان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم تامین زندگی عروس و داماد را وعده داده است افزود: ازدواج موجب می‎شود رزق و برکت در زندگی به طور وسیع رشد بیابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناوه ادامه داد: خداوند متعال جامعه اسلامی را مخاطب قرار داده است تا نسبت به فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان اقدام عملی و جدی داشته باشند.

وی همچنین از جوانان خواست تا نسبت به فضل خداوند متعال امیدوار باشند و نگذارند تشریفات و رسومات مشقت‎بار امروزی سد راه ازدواج آنان شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول