اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی گرگان:

بارندگی‌ها در گرگان امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرستان گرگان گفت: نباید بگذاریم بارندگی امنیت روانی مردم را به مخاطره بیندازد و این امر با ارائه برنامه‌های مناسب امکان‌پذیر است.

بارندگی‌ها در گرگان امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر گرزین پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: امنیت روانی مردم در زمان بارندگی دچار خدشه شده است و شهرداری و شورای شهر که به عنوان متولی امور شهری هستند باید برنامه‌هایی را ارائه دهند نه اینکه در هنگام بارندگی به سطح شهر آمده و معابری که دچار مشکل یا آبگرفتگی شده است را نظاره‌گر باشند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های امسال مضاعف شده و مسائلی را به وجود آورده است خاطر نشان کرد: برخی از نقاط خطرپذیر شناسایی شدند که باید در اولویت قرار بگیرند تا بتوانیم امنیت را به شهروندان برگردانیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه نگرانی شهروندان در زمان بارندگی، آبگرفتگی معابر و منازل است افزود: جان انسان‌هایی که با بروز چنین حوادثی دچار مشکل و مخاطره می‌شوند باید از سوی شورا و شهرداری در نظر گرفته شود و قطعاً شهرداری به دنبال علت است.

وی ادامه داد: پیشنهادم این است که در راستای اتفاقات به وقوع پیوسته حتماً شهردار گزارشی را به شورا ارائه دهد.

گرزین اضافه کرد: در رابطه با اتفاقاتی که جان و مال شهروندان را تهدید می‌کند باید پاسخگو باشیم و نمی‌توانیم در این راستا سکوت کرده و بگذاریم هر اتفاقی در سطح شهر مشکل‌ساز شود.

وی طرح هدایت آب‌های سطحی را از اولویت‌های شهر گرگان خواند و بر اجرای این پروژه تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی را از دیگر مسائل مهم دانست و افزود: در سال گذشته روند خوبی را در اتمام پروژه‌های عمرانی شاهد بودیم ولی اکنون در بعضی پروژه‌ها این سرعت‌بخشی کاهش یافته است لذا اگر افزایش قیمت‌ها در این موضوع تاثیرگذار بوده باید راهکاری برای آن اندیشیده شود.

گرزین تاکید کرد: نمی‌توانیم زیرساخت‌های شهری را همین طور به حال خود رها کنیم و در مقابل زمان‌بندی پروژه‌ها و تعریف طرح‌های جدید کارشناسی شده بی‌تفاوت باشیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول