اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به فعالیت همه جانبه گروه‌های جهادی

قدیانی: شورای سیاستگذاری متشکل از گروه‌های جهادی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: با توجه به فعالیت همه جانبه گروه‌های جهادی در کشور، باید شورای سیاستگذاری متشکل از گروه‌های جهادی باشد که اشراف کامل به کل مسائل کشور دارند.

قدیانی: شورای سیاستگذاری متشکل از گروه‌های جهادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قدیانی در حاشیه نشست مسئولان سازندگی و کارآمدی بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به زلزله‌ اخیر آذربایجان اظهار کرد: نظام سلطه‌گر برای تشویش اذعان عمومی به محض وقوع زلزله آمبولانس‌ها و خدمات پزشکی را در محل مستقر کردند که هدف آنها ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی برای کمک به مردم در شرایط حساس بود.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با انگیزه الهی و برای رفع مشکلات و کمک به مجروحین و مطالبه‌گیری و دستگیری از مستضعفین در محل‌های وقوع حادثه حضور می‌یابند و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی از برکات انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 1800 گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند و از اهداف اصلی آنان نمودیابی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی به جهانیان است.

قدیانی عنوان کرد: غرب با مطالعات زیاد بر روی انقلاب اسلامی ایران و طبق اظهارات خودشان شبکه اجتماعی مجازی را شکست داده است که این تنها یک تفکر غربی است.

وی با تاکید بر اینکه حلقه‌های صالحین همان ساختار بسیج دانشجویی به شمار می‌آید، گفت: گروه‌های جهادی شبکه‌ها اجتماعی جمهوری اسلامی ایران هستند و از حلقه‌های عالی صالحین به شمار می‌آیند که در دانشکده‌ها در قالب کانون سازماندهی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: آنچه برای سازمان بسیج دانشجویی از اردوهای جهادی مهم است محتوای بی‌بدیل آن است که به صورت خوراک معنوی به گروه‌های منتقل می‌شود از تلاوت قرآن آغاز می‌شود و به آنالیز سخنان مقام معظم رهبری توسط هریک از گروه‌ها پایان می‌یابد.

قدیانی با اشاره به نقش مهم بسیج دانشجویی در فرهنگ‌سازی، اذعان کرد: حلقه‌های صالحین در راستای شکل‌گیری فرهنگ در این مرز و بوم شکل گرفته و با همکاری گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و دیگر گروه‌های این سازمان در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی برای ملت ایران غرورآفرین است چه در عرصه انرژی هسته‌ای و چه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی که لازمه آن رسیدن به خودباوری در کشور است.

قدیانی بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی باید فضای آرام و دور از تنش و همچنین اعتماد به نفس را در جامعه ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در دانشگاه‌ها باید هدفمند شوند، ادامه داد: سازمان بسیج دانشجویی تجهیزاتی که گروه‌های جهادی لازم داشته باشند را تامین می‌کند تا هنگام بروز حادثه مشکلی برای اعزام گروه‌‌ها به منطقه نداشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی باید با توان بالا خودباوری و اعتماد به نفس را در دانشگاه‌ها ایجاد کند تا اثرگذاری آن در جامعه بیشتر نمود یابد.

قدیانی با تاکید بر فعالیت همه جانبه گروه‌های جهادی در کشور، تصریح کرد: باید شورای سیاستگذاری متشکل از گروه‌های جهادی باشد که اشراف کامل به کل مسائل کشور دارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول