اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجهیز 45 درصد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری به دستگاه بارکدخوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال‌وبختیاری از تجهیز 45 درصد کتابخانه‌های عمومی این استان به دستگاه بارکدخوان خبر داد.

تجهیز 45 درصد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری به دستگاه بارکدخوان

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد، بهروز صادقی بعدازظهر امروز در جمع کتابداران این استان اظهار داشت: ارائه خدمات الکترونیک یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های این نهاد است که در سال‌های اخیر به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: برهمین اساس در راستای خدمات‌رسانی به مراجعین 45 درصد کتابخانه‌های عمومی استان به دستگاه بارکد خوان تجهیز شدند.

صادقی ادامه داد: با اجرای این طرح، در فاز اول عملیات، نصب بارکد انجام شده  ودر فاز دوم، نصب دستگاه بارکدخوان در کتابخانه‌های پرمراجعه انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال‌وبختیاری از خریداری یک دستگاه بارکدخوان بدون سیم خبر داد و گفت: از این دستگاه در عملیات رف‌خوانی از آن استفاده می‌شود.

صادقی تصریح کرد: با تامین اعتبارات لازم مابقی کتابخانه‌های عمومی استان، تا پایان سال به دستگاه بارکد خوان تجهیز می شوند.

وی در ادامه بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند در ارتقای سطح دانش عمومی کمک به‌سزایی داشته باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح عمومی دانش می‎تواند به رشد و آبادانی کشور کمک کند و در نهایت به اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی منجر شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول