اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت دو و میدانی خرمشهر خبر داد

کسب مدال نقره‌ دونده خرمشهری در مسابقات انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت دو و میدانی خرمشهر از کسب مدال نقره توسط جوان خرمشهری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشور خبر داد.

کسب مدال نقره‌ دونده خرمشهری در مسابقات انتخابی تیم ملی

جابر حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: امیر هزامی دونده جوان خرمشهری موفق به کسب مدال نقره در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی کشور در اهواز شد.

وی افزود: از تیم دو و میدانی خرمشهر حسین احمدی، آرش یوسفی و امیر هزامی در این دوره از مسابقات شرکت کرده که امیر هزامی در رشته پرش سه‌گام مقاوم دوم کشور را به دست آورد.

دبیر هئیت دو و میدانی خرمشهر ادامه داد: مسابقات دو و میدانی برترین‌های کشور در اهواز در روزهای سی‌ام مهرماه و یکم آبان‌ماه سال جاری با شرکت تیم‌های مختلف از سراسر کشور برگزار شد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات دو و میدانی برترین‌های کشور از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و شرکت کنندگان دسترسی کافی به امکانات مورد نیاز برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و کسب قهرمانی را داشتند.

حسین‌پور  بیان کرد: با حمایت‌های هر چه بیشتر مسئولان ورزشی استان و شهرستان، جوانان و نوجوانان خرمشهری مستعد کسب مقام‌های مختلف در مسابقات دو و میدانی بوده و با تداوم این افتخار آفرینی بتوانند سکوهای برتر کشوری و استانی را اشغال کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول