اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خلخال خبر داد

خودکفایی 8 درصد از جمعیت زیرپوشش امداد خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: 8 درصد از کل جمعیت زیرپوشش کمیته امداد شهرستان خلخال در قالب 420 خانوار امسال خودکفا شدند.

خودکفایی 8 درصد از جمعیت زیرپوشش امداد خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علی‌قلی‌زاده صبح امروز در بازدید از طرح‌های خودکفایی کمیته امداد خلخال اظهار داشت: با اجرای طرح‌های خود کفایی و در راستای خروج خانوارهای زیرپوشش از چتر حمایتی این کمیته یک هزار خانوار در این شهرستان خود کفا شده و به مرز استقلال اقتصادی رسیدند.

وی افزود: در نیمه اول امسال 117 طرح خود کفایی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این 20 میلیارد ریال اعتبار نیز به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای برای اجرای 537 طرح جدید در اختیار مجریان طرح‌های خود کفایی زیرپوشش این کمیته قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست استقلال مالی خانوارهای زیرپوشش در طی سال گذشته و امسال 420 خانوار از جمعیت 5 هزار و 60 خانواری زیر پوشش کمیته امداد خلخال از زیر چتر حمایتی این کمیته کاملاً خارج شده‌اند که این تعداد هشت درصد از کل جمعیت زیرپوشش شهرستان خلخال را شامل می‌شود.

علی‌قلی‌زاده خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این درصد در سال‌های آینده افزایش یافته و طرح استقلال مالی خانوارهای زیرپوشش تا مرز خود کفایی و استقلال مالی همه خانوارهای زیرپوشش این کمیته ادامه یابد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش میزان کمک‌های مردمی در خلخال خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال بیان داشت: در شش ماه گذشته مردم خلخال 4 میلیارد و 600 میلیون ریال برای کمک به محرومان و فقرای جامعه به صورت نقدی و جنسی به این کمیته اهدا کردند که در مقایسه با شش ماه اول سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول