اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره):

سهم زنان سرپرست خانوار از اشتغالزایی کمیته امداد 35 درصد است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سهم زنان سرپرست خانوار از اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) 35 درصد است.

سهم زنان سرپرست خانوار از اشتغالزایی کمیته امداد 35 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امید بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی در سال گذشته پرداخت.

وی تصریح کرد: به علت اقدامات مطلوب انجام شده توسط کمیته امداد این نهاد به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایجاد مشاغل خانگی در سال گذشته انتخاب شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در سال گذشته، اضافه کرد: سال گذشته میزان اعتبار اختصاص یافته برای اشتغالزایی مددجویان 15 هزار میلیارد ریال بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه از مجموع طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد در سال گذشته 52 درصد در زمینه دامداری و کشاورزی بوده است، اضافه کرد: همچنین 18 درصد در زمینه صنایع دستی و تولیدی، 20 درصد در زمینه مشاغل خدماتی و 10 درصد نیز در زمینه صنایع دستی بود.

وی در ادامه با اشاره به سهم مددجویان کمیته امداد در بحث تولید کشور در مشاغل مختلف اضافه کرد: در بخش دام 15 درصد از تولیدات کشور در دست مددجویان کمیته امداد است.

امید همچنین با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی و تولیدات باغی و دامی نیز 10 درصد تولیدات کشور مربوط به مددجویان کمیته امداد است، اضافه کرد: در بخش خدمات درون شهری نیز سهم مددجویان کمیته امداد 15 درصد از کل خدمات انجام شده در کشور است.

وی همچنین با اشاره به سهم زنان سرپرست خانوار از اشتغالزایی کمیته امداد اضافه کرد: 35درصد از طرح‌های اجرا شده توسط کمیته امداد برای زنان سرپرست خانوار بود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به نظارت بازرسان امداد بر طرح‌های اجرایی این نهاد اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار نیروی ناظر، کار بازرسی و نظارت بر طرح‌های اجرایی کمیته امداد را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول