اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه مناسک حج

همه حجاج زنجانی در سلامت کامل به سر می‌برند

خبرگزاری فارس: با ادامه مناسک حج، حجاج زنجانی در حال حاضر در سلامت کامل بوده و در مراسم معنوی دعای عرفه شرکت می‌کنند.

همه حجاج زنجانی در سلامت کامل به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعزام زائران حج تمتع زنجان از 18 مهر ماه سال جاری آغاز و 973 زائر و عوامل حج از استان زنجان در قالب پنج کاروان مدینه قبل به خانه خدا مشرف شدند.

گفتنی است، آخرین پرواز حجاج زنجانی 21 مهر ماه سال جاری از تهران صورت گرفت.

مدت اقامت زائران در سرزمین وحی بین 30 تا 40 روز است که به گفته مسئولان استانی حج و زیارت استان از 10 آبان ماه سال جاری پروازهای زائران کشور به سمت ایران آغاز می‌شود.

کارشناس ثبت‌نام و اعزام مدیریت حج و زیارت استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر زائران زنجانی در سرزمین وحی مشکلی ندارند، خاطرنشان کرد: همه زائران زنجانی در سلامت کامل به سر می‌برند.

عبدالحمید عالی با اشاره به اینکه زائران زنجانی در مراسم معنوی دعای عرفه شرکت می‌کنند، یادآور شد: زائران زنجانی تاکنون در همه برنامه‌های حج و زیارت شرکت کرده‌اند.

*توقف پروازهای عتبات عالیات از زنجان

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توقف پروازهای عتبات عالیات زنجان خبر داد و گفت: به دلیل عدم استقبال مردم، این پروازها در حال حاضر کنسل شده است.

این مسئول با بیان اینکه مشکلی برای اعزام زائران از استان زنجان به عتبات عالیات وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش متقاضی و به حدنصاب نرسیدن تعداد زائران این پروازها در حال حاضر انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات پروازی استان زنجان مطلوب است، تصریح کرد: در صورت استقبال مردم این پروازها به نحو مطلوبی از زنجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول