اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

آتش‌نشانی همدان بیش از 1300 مورد عملیات انجام داده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: امسال مأموران آتش‌نشانی همدان یک‌هزار و 362 مورد عملیات آتش‌نشانی انجام داده است.

آتش‌نشانی همدان بیش از 1300 مورد عملیات انجام داده است

رضا عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از حضور آتش‌نشانان در یک‌هزار و 362 مورد عملیات طی امسال خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد عملیات‌ها 894 مورد مربوط به اطفای حریق و 468 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت در عملیات اطفای حریق دو نفر فوت و تعداد 55 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند، افزود: در بحث امداد و نجات نیز تعداد 20 نفر فوتی و 104 نفر مجروح گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه در این مدت 468 مورد عملیات امداد و نجات انجام شده تصریح کرد: تعداد حادثه در اثر تصادف 68 مورد، مهار حیوانات 103 مورد، نجات حیوانات 54 مورد، گیر کردن انگشتری یا واشر در انگشت 59 مورد و آبگرفتگی نیز سه مورد بوده است.

وی ادامه داد: محبوس شدن در منزل یا اتاق 59 مورد، نقص آسانسور 45 مورد، ترکیدگی لوله و نشت آب هفت مورد و نشت گاز نیز شش مورد بوده است.

عسکری در خصوص عملیات‌های اطفای حریق در هفت ماهه سال جاری خاطرنشان کرد: 93 مورد عملیات اطفای حریق در اماکن مسکونی، 31 مورد در اماکن فرهنگی مذهبی و هشت مورد نیز در کاربری ورزشی انجام شده است.

وی افزود: تعداد 42 مورد عملیات در اماکن تجاری، 9 مورد اداری، 13 مورد صنعتی، 21 مورد آموزشی، 38 مورد فضای سبز، 110 مورد مزروعی و... بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان سخنانش به هزینه‌های مواد مصرفی سازمان در طی این مدت  اشاره کرد و گفت: 656 میلیون و 731 هزار ریال هزینه مواد مصرفی سازمان در این مدت بوده و تعداد کل پایان‌کارها و پروانه ساختمانی صادر شده توسط سازمان نیز به ترتیب 772 و هزار 98 مورد بوده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول