اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زابل خبر داد

استفاده 100 متقاضی از تسهیلات بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری زابل گفت: بیش از 100 نفر از متقاضیان استفاده از تسهیلات بخش کشاورزی زابل، تسهیلات مورد نیاز خود را از بانک کشاورزی دریافت کردند.

استفاده 100 متقاضی از تسهیلات بخش کشاورزی

حبیب‌الله راهداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: نصف تسهیلات بخش کشاورزی از 30 میلیون تومان به 50 میلیون تومان در سطح شهرستان زابل افزایش‌یافته است.

وی افزود: طرح‌های مسئله‌دار و مشکل‌دار و اشتغال پایدار در بخش کشاورزی باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار داده شود.

سرپرست فرمانداری زابل خاطرنشان کرد: متقاضیان و افراد دریافت تسهیلات کشاورزی به منظور ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در منطقه، می‌توانند به جهادکشاورزی شهرستان زابل مراجعه کنند.

راهداری بیان داشت: برای در اختیار قراردادن زمین برای پلان محل و دکل‌های تولید انرژی مانعی وجود ندارد و برابر مقررات و پس از استعمالات لازم، زمین مورد نیاز در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

وی گفت: همچنین در زمینه تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان منطقه، مشکلی وجود ندارد و به اندازه لازم سوخت در سطح شهرستان ذخیره شده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول