اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رامسر:

بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب رامسر 2 سال عقب افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: تصفیه‌خانه آب رامسر از سال 87 آغاز شده بود و قرار بود در سال 89 تحویل داده شود که در حال حاضر 95 درصد آن تکمیل شده است.

بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب رامسر 2 سال عقب افتاد

علی امینی شاد رئیس شورای اسلامی شهر رامسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در رامسر گفت: معتقدیم تکریم ارباب رجوع در گرو احترام به شهرها و احترام به شهرها نیز در گرو تامین و فعالیت برای زیرساخت شهرهاست.

امینی شاد در ادامه افزود: تا کی باید مردم تاوان عدم مدیریت و برنامه‌ریزی نامناسب پروژه‌ها را بدهند.

رئیس شورای شهر رامسر اظهار داشت: طبیعی است که تعلل در فعالیت پروژه‌ها که مطمئنا مغایر با برنامه زمان‌بندی است از دوره بهره‌برداری پروژه‌ها می‌کاهد و این ظلم بزرگی به مردم کشورمان است.

این مسئول تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال آخر دولت باید سال به پایان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام باشد بنابر این انتظار داریم تا استاندار و به ویژه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران نسبت به تکمیل تصفیه‌خانه و اصلاح شبکه آب شهرستان رامسر هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رئیس شورای شهر رامسر خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح شبکه آب شهرستان رامسر به طول 60 کیلومتر بوده که تنها 20 کیلومتر آن به انجام رسیده است و تصفیه‌خانه آب نیز از سال 87 آغاز شده بود و قرار بود در سال 89 تحویل داده شود که در حال حاضر 95 درصد آن تکمیل شده است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول