اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 6 طرح پژوهشی به نمایشگاه توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: یک کتاب، 6 طرح پژوهشی و دو عنوان کار اجرایی به دبیرخانه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ارسال می‌شود.

ارسال 6 طرح پژوهشی به نمایشگاه توانمندی‌های صنعت آب و فاضلاب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، مهدی جهان‌طلب اظهار کرد: یک کتاب، 6 طرح پژوهشی و 2 عنوان کار اجرایی به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای نخستین بار جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب در آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه براساس محورهای ابداعات، اختراعات و نوآوری‌ها، پروژه‌های مرتبط با ارتقای سامانه‌های مورد بهره‌برداری، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های مرتبط با موضوعات بهره‌برداری در سه سال اخیر برگزار می‌شود.

جهان‌طلب به سابقه حضور شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری استان همه ساله در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و مورد تقدیر نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول