اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع حجاب و عفاف

نمایشگاه مشکی سفید در بوستان حجاب مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه مفهومی مشکی سفید با موضوع حجاب و عفاف به مدت 10 روز در بوستان حجاب مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه مشکی سفید در بوستان حجاب مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرشته باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام‌الائمه مشهد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مفهومی مشکی سفید به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌های علمیه خواهران مشهد و با مشارکت فرهنگسرای حجاب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، مقابله با جنگ نرم دشمن و رفع شبهات در حوزه حجاب به مدت 10 روز در بوستان حجاب مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد 8 غرفه به صورت مفهومی به موضوع حجاب پرداخته است، افزود: غرفه‌های مستوره، معاد شناسی، روضه رضوان، تا ملکوت، من طاهره‌ام، کودک، حجاب آنتی‌ویروس و جوانی و شادابی از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

باقری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نجات حضرت موسی (ع) توسط سه زن شبیه‌سازی شده است و حجاب در ادیان و ملل باستان از جمله موضوعات این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب، مسابقات و پاسخگویی به شبهات در طول مدت برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ام‌الائمه مشهد گفت: نمایشگاه مفهومی مشکی سفید فردا چهارم آبان ماه ساعت 10 با حضور مسئولین شهری و استانی به مدت 10 روز در بوستان حجاب افتتاح و علاقمندان می‌توانند همه روز از ساعت 8 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی یادآور شد: مراسم پرفیض دعای عرفه روز پنج‌شنبه ساعت 14:30 در محل نمایشگاه واقع در بوستان حجاب با حضور خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول