اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه وشهرسازی فریمان:

2200 واحد مسکن مهر در فریمان در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فریمان از ساخت تعداد 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در قالب 787 پروژه در شهر فریمان خبر داد.

2200 واحد مسکن مهر در فریمان در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، مهدی صنوبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با مسکن مهر شهرستان فریمان، اظهار داشت: تعداد 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در شهر فریمان در حال ساخت است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریمان با اشاره به اینکه هیچ پروژه تعاونی سازی در این شهر وجود ندارد، افزود: 285 واحد از این تعداد در قالب یک پروژه قرارداد سه جانبه توسط یک شرکت انبوه ساز در حال اجرا بوده و یک‌هزار و 915 واحد باقیمانده به‌ صورت خودمالک ساخته می‌شود.

صنوبری درباره پروژه‌های راهسازی در حال احداث نیز گفت: مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا این حوزه قطعات مختلف بزرگراه ترانزیتی مشهد ـ سنگ بست ـ فریمان ـ تربت جام ـ تایباد ـ دو غارون است همچنین احداث 10 کیلومتر از قطعه سوم باند دوم فریمان ـ ترتب جام است که تاکنون 70 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فریمان افزود: همچنین اجرای 11 پروژه راه بین شهری در شهرستان فریمان در دستور کار قرار دارد که از این تعداد 6 پروژه مربوط به احداث قطعات مختلف بزرگراه سنگ بست ـ فریمان ـ تربت جام، 2 پروژه مربوط به احداث قطعات محور فریمان ـ چخماق، 2 پروژه ویژه احداث 4 دستگاه پل هوایی عابر پیاده و یک پروژه جهت ایمن سازی، خط کشی و نصب گاردریل در محور فریمان ـ مشهد است.

صنوبری با اشاره به افزایش آمار عملکرد راهداری اداره راه و شهرسازی فریمان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: اجرای 950 کیلومتر اصلاح و تنظیم شیب شیروانی محورها با افزایش 87 درصدی نسبت به سال قبل، افزایش 150 درصدی و افزایش 9 برابری حجم اجرای عملیات روکش آسفالت گرم و لکه‌گیری محورها به میزان بیش از 105 هزار متر مربع از شاخص‌های عملکرد این اداره در حوزه راهداری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریمان در بخش دیگری از سخنان خود به احداث بیمارستان 64 تختخوابی فریمان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار استان است.

صنوبری ادامه داد: این بیمارستان در حال حاضر با صرف 48 میلیارد ریال هزینه بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است همچنین احداث مرکز بهداشتی درمانی فریمان به زیربنای 525 مترمربع و مناسب سازی فضاهای اداری شهرستان جهت رفاه توان‌یابان با 2 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه از دیگر پروژه‌های جاری حوزه فنی و اجرایی فریمان است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول