اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام:

بصیرت‌بخشی به دانش‌آموزان بدون همراهی بسیج غیر ممکن است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: بسیج و آموزش و پرورش دو نهاد مهم پرورش‌د‌هنده جوانان بصیرتمند هستند که بصیرت‌بخشی به دانش‌آموزان بدون همراهی بسیج غیر ممکن است.

بصیرت‌بخشی به دانش‌آموزان بدون همراهی بسیج غیر ممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و تعدادی از دانش‌آموزان برتر چرامی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار محمدقلی جمالی اظهار کرد: دشمنان با دسیسه‌های مختلف قصد دارند فرهنگ یاد و خاطره شهدا را از ذهن‌ها بزدایند اما امت اسلامی با فرهنگ ایثار و فداکاری عجین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چرام با اشاره به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: رابطه‌ای که بین سپاه و آموزش و پرورش است رابطه نزدیک و تنگاتنگی است.

وی افزود: دانش‌آموزان بسیجی باید الگوی واقعی داشته باشند که در این هفته الگوهای صحیح به دانش‌آموزان عرضه می‌شود که بهترین الگوها شهدا هستند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی یک نهاد آموزشی است که با برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی سعی دارد گام مؤثری در ارتقای توان علمی دانش‌آموزان داشته باشد، گفت: بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده‌اند.

علی‌اصغر نورایی فرمانده سپاه چرام نیز ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی به برنامه‌های در دست اجرای این هفته اشاره داشت و بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش نسبت به تشکیل هیئت بسیج دانش‌آموزی جهت انجام برنامه‌ها و انسجام بیشتر اقدام خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری امام جمعه چرام نیز در این دیدار به ضرورت توجه و تأکید بیشتر بر نقش بسیج دانش‌آموزی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: بسیج دانش‌آموزی زایشی است که هر روز نو و طراوت و تازگی خاصی به خود می‌بخشد و باید در تمام جنبه‌های علمی و تربیتی بسیج دانش‌آموزی سرآمد باشد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول