اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج در اوج آمادگی دفاعی است

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج اکنون در بهترین شرایط انقلاب اسلامی و آمادگی همه‌جانبه با جنگ سخت، نیمه سخت و نرم قرار دارد و همواره برای مجاهدت مستمر در حفاظت از انقلاب اسلامی در اوج آمادگی است.

بسیج در اوج آمادگی دفاعی است

سردار علی فضلی در حاشیه همایش 2 هزار نفری روحانیون و ماموستاهای استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اگر چه دشمن تمام تلاش خود را به ایجاد تفرقه در بین مسلمانان معطوف کرده است اما شیعه و سنی در یک مسیر و در راستای دستورات قرآن، عترت و آموزه‌های دین اسلام حرکت می‌کنند.

به گفته وی، حرکت در این مسیر وحدت‌آفرین و موجب غرور و عزت مسلمانان می‌شود و آنها در دفاع از قرآن و پیامبر و ارزش‌های دین اسلام از جان و مال خویش می‌گذرند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با عنوان این مطلب که وحدت سرچشمه تمامی توفیقات و پیروزی‌های ملت ایران است، بر حفظ و حراست و تقویت مؤلفه‌های این وحدت کنونی تاکید کرد و آن را زمینه‌ساز تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند.

فضلی ایجاد تفرقه در بین ادیان الهی و به ویژه مذاهب اهل سنت و تشیع را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: آنها اگر چه می‌دانند مسلمانان در دفاع از دین اسلام، قرآن، پیامبر اکرم(ص) و آموزه‌های دین در یک مسیر حرکت می‌کنند باز به دنبال روزنه‌ای می‌گردند که به نوعی در این مسیر انحراف ایجاد نمایند.

وی در ادامه هجمه نرم دشمنان را یادآور شد و افزود: در این جریان دشمنان کانون خانواده‌ها و جوانان را هدف قرار داده‌اند که با تدوین و اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی و بصیرت‌افزایی می‌توان با آن مقابله و آنها را بی‌اثر کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین به اهداف بسیج اشاره کرد و گفت: این سازمان با اهداف متعالی‌اش پیش می‌رود و تاکنون تا حد فراوان و قابل‌ قبولی به این اهداف رسیده‌ایم.

به گفته سردار فضلی، بیشتر برنامه‌های بسیج فرهنگی در راستای مقابله با هجمه نرم دشمنان است و راهیان نور به عنوان بزرگ‌ترین کار فرهنگی و بصیرت‌افزایی نمونه‌ای از برنامه‌های بسیج به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: اعزام بیش از یک‌میلیون دانش‌آموز به طور همزمان از سراسر کشور به اردوهای راهیان نور کار فرهنگی بزرگ و موثری است که آنان با زیارت مشهد شهیدان جنوب و بازخوانی رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس به اصل اهداف شهیدان و رزمندگان پی می‌برند و این خود بازدارندگی از انحراف و بصیرت‌افزایی است.

فضلی همچنین به تشکیل حلقه‌های صالحین در بین تمامی اقشار بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین کانون‌های تربیت هستند که مسیر درست نظام اسلامی و دین مبین اسلام را برای اعضا تبیین می‌کنند.

وی در پایان افزود: بسیج اکنون در بهترین شرایط انقلاب اسلامی قرار دارد و آمادگی همه‌جانبه با جنگ سخت، نیمه سخت و نرم را دارد و همواره برای مجاهدت مستمر در حفاظت از انقلاب اسلامی در اوج آمادگی قرار دارد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول