اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار همدان:

پرونده مسکن مهر همدان سال آینده بسته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گفت: سال آینده پرونده مسکن مهر استان همدان بسته می‌شود.

پرونده مسکن مهر همدان سال آینده بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی طی سنوات گذشته و به ویژه در دولت نهم و دهم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و سیدکمال میرجعفریان در طی دوره مدیریت خود بسیار موفق عمل کرده است.

وی افزود: میرجعفریان با ادغام اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی با عنوان اداره کل راه و شهرسازی به خوبی توانست، با شرح وظایف گسترده موجود پروژه‌ها را با کمبود اعتبارات پیگیری کند.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسیاری از پروژه‌ها به اتمام رسیده و یا در حال اتمام است و سیدکمال‌الدین میرجعفریان در مباحث شهرسازی تعامل خوبی را با شهرداران برقرار کرد به طوری که طی سال گذشته 19 شهر فاقد طرح جامع تفضیلی بود که با تلاش‌های ایشان 28 شهر استان دارای طرح جامع تفضیلی شده است.

وی بیان کرد: از تعداد پروژه‌های مهر ماندگار با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال 10 طرح اختصاص به اداره کل راه و شهرسازی دارد که شامل احداث دو راه‌آهن، آزادراه همدان ـ تهران، فرودگاه، بیمارستان، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و... است.

سامری ادامه داد: همچنین احداث مسکن مهر با جدیت مطلوبی انجام گرفت به طوری که در سال گذشته 24 هزار واحد مسکن مهر احداث و به متقاضیان تحویل داده شد و امسال نیز احداث 23 هزار واحد مسکن شهری و روستایی در سهمیه استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: با تحویل 23 هزار واحد مسکن مهر در امسال و سال آینده پرونده مسکن مهر بسته شده و این پروژه نیز به اتمام می‌رسد که امید است با همکاری بخش خصوصی نیز پروژه راه‌آهن و فرودگاه با سرعت هرچه تمام‌تر پیش برود.

معاون عمرانی استاندار همدان اذعان کرد: آزادراه همدان ساوه با پیشرفت فیزیکی دو درصد در هفته، بسیار مطلوب پیش می‌رود و برای احداث 32 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه 60 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در حال فعالیت است.

وی افزود: در بخش مسکن روستایی 93 هزار واحد مسکونی واجد بازسازی شناسایی شده و تا کنون 80 هزار واحد عقد قرارداد شده و یا پایان کار خود را دریافت کرده‌اند که به نوبه خود بسیار وسیع است.

سامری در پایان گفت: امید است مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان با دانش و اطلاعاتی که طی پنج سال خدمت خود در سنوات گذشته در همدان داشته این روند رشد را ادامه دهد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول