اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

هندبالیست‌های کاسپین قزوین در خانه متوقف شدند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم نیروی زمینی تهران با نتیجه تساوی متوقف شد.

هندبالیست‌های کاسپین قزوین در خانه متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته چهارم از دور رفت این مسابقات تیم هندبال کاسپین قزوین در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که در پایان مقابل این حریف به نتیجه تساوی 25 بر 25 رضایت داد.

البته نکته قابل توجه این بازی در آن بود که بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین تا آخرین دقایق این دیدار از حریف خود پیش افتاده بودند و تنها ثانیه‌های کمی با پیروزی در این دیدار فاصله داشتند.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین که با انصراف یکی از تیم‌های لیگ برتری و با موافقت فدراسیون جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌اند با این نتیجه از چهار دیدار گذشته خود با دو شکست و دو تساوی و کسب 2 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین در سه بازی برگزار شده خود مقابل حریفان، دو شکست و یک تساوی را در کارنامه ثبت کرده‌اند.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین در دیدار نخست خود در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در اصفهان مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 31 بر 16 مقابل حریف خود مغلوب شدند.

شاگردان قاسم کاظمی در بازی هفته دوم نیز در سالن شهید سرلشگر بابایی مقابل تیم مدعی ثامن‌الحجج مشهد قرار گرفتند که در این بازی با ارائه یک بازی ضعیف با اختلاف 14 امتیاز و با نتیجه 30 بر 14 مغلوب این تیم مشهدی شدند.

اما بازیکنان کاسپین بهترین بازی خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در تبریز مقابل شهرداری این شهر به نمایش گذاشتند به طوری که شاگردان رضایی موفق شدند با نتیجه 27 بر 27 این تیم را با تساوی متوقف کنند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که تیم هندبال کاسپین تا آخرین ثانیه‌های بازی با دو گل از میزبان تبریزی خود پیش افتاده بود و تنها اشتباه دقایق پایانی بازیکنان این تیم بود که باعث شد نتیجه پیروزی با تساوی عوض شود.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول