اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه حضور در لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال صبای قم 5 بازیکن جدید جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در مسیر حضور موفق در پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور پنج بازیکن جدید به خدمت گرفت.

تیم هندبال صبای قم 5 بازیکن جدید جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که کمتر از سه روز دیگر به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم هندبال باشگاه صبای قم در این رقابت‌ها بخت خود را برای صعود به لیگ برتر می‌آزماید.

در حالی که از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان زمان و مکان برگزاری رقابت‌ها و همچنین قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در لیگ مشخص شده است، هندبال صبای قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها پنج بازیکن شاخص غیر بومی جذب کرد.

غلامعلی علی‌اکبری از چهره‌های مطرح هندبال کشورمان که هدایت تیم صبای قم در فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته است با دو بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان و سه بازیکن از تیم‌های فولاد اکسین بهبهان، اعتماد ایرانیان مشهد و آلومینیوم اراک به توافق رسید و آنها را برای فصل جدید این مسابقات جذب کرد.

بدین ترتیب محمدعلی افتخار بازیکن کاشانی و مسعود محسنی بازیکن نوشهری تیم هندبال ذوب آهن اصفهان، اشکان ممقانی بازیکن فصل قبل تیم اعتماد ایرانیان مشهد، مسعود مؤمنی مهره کلیدی تیم آلومینیوم اراک و علی تاج‌بخش بازیکن فصل گذشته تیم فولاد اکسین به دنبال توافق با مسئولان تیم هندبال صبای قم به عضویت این تیم در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور درآمدند.

در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور امسال 12 تیم حاضر هستند که طبق روال سال‌های گذشته بازی‌های خود را در دو گروه شش تیمی به شکل دوره‌ای در شهرهای مختلف به انجام می‌رسانند.

تیم هندبال صبای قم در شرایطی آماده لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور می‌شود که در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های هیئت هندبال یزد، هیئت هندبال کرمانشاه، پارس مس فلاورجان، هیئت هندبال آمل و هیئت هندبال زنجان مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول