اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

مدیران عامل کم‌کار تعیین تکلیف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مدیران عامل کم‌کار در مسکن مهر تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: مسکن مهر یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌هاست که نیازمند کار جدی و تیمی است.

مدیران عامل کم‌کار تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، یونس فاتح صبح امروز در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان ویژه مراغه اظهار کرد: مسکن مهر یکی از اساسی‌ترین ماموریت‌های این اداره کل بوده که نیازمند همکاری‌های جدی و کار تیمی است.

وی با اعلام گزارش عملکرد این شهرستان افزود: یک‌هزار و 871 واحد مسکن مهر در قالب 18 شرکت تعاونی جزو برنامه‌های شهرستان بوده است که در این ارتباط 60 واحد تا‌کنون تحویل داده شده و 292 واحد تا پایان سال تحویل اعضا خواهد شد.

فاتح با اشاره به اهداف سفر به شهرستان‌ها گفت: بخشی از برنامه‌های ما در دور دوم سفر به شهرستان‌های استان تشکیل جلسات در بخش‌های کشاورزی مهر، مسکن مهر و کارگروه تخصصی اشتغال در شهرستان است که در هر حوزه پیگیری موضوعات براساس ماموریت‌های اداره کل از اولویت برنامه‌هاست.

فاتح نتایج حاصل از تشکیل جلسه شورای مسکن را بسیار اثربخش خواند و تصریح کرد: بررسی کمی و کیفی واحدهای مسکن مهر، نظارت عالی بر عملکرد پیمانکاران، جایگزینی و تعیین تکلیف مدیران عامل کم‌کار و همکاری در موضوع هزینه انشعابات، محوطه‌سازی و تسریع در آماده‌سازی و واگذاری واحدهای مسکن مهر از مهم‌ترین تصمیمات این جلسه است.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول