اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی آبیک:

متقاضیان مسکن مهر نگران معارضین نباشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک گفت: متقاضیان مسکن مهر آبیک نباید نگران وجود معارضین باشند.

متقاضیان مسکن مهر نگران معارضین نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، یدالله رمضانی عصر امروز در جلسه ستاد مسکن شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مشکل معارضین مسکن مهر شهرستان آبیک از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین در حال پیگیری است.

وی افزود: اینکه برخی از هیئت مدیره‌های مسکن مهر عنوان می‌کنند حکم تخلیه صادر شده و واحدهای مسکن مهر قلع و قمع می‌شوند، صحیح نیست.

این مسئول اضافه کرد: مردم نباید حتی یک ثانیه هم به موضوع معارضین فکر کنند، چراکه این مشکل به وسیله رایزنی با مسئولان استانی در حال برطرف شدن است.

این مسئول ادامه داد: موضوع افزایش وام مسکن مهر نیز در حال پیگیری است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اینکه حضور ناظرین سازمان نظام مهندسی استان قزوین کم‌رنگ است را تأیید می‌کنم ولی هیئت مدیره‌ها چرا زمانی که مجریان کم‌کاری کرده‌اند، چکشان را تأیید می‌کنند تا امروز با مشکل مواجه شوند.

رمضانی بیان کرد: در جلسه‌ای با مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین با همه تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان آبیک مشکلات اضافه بنا در مسکن مهر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی بیان کرد: مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر باید در نشستی با مجریان راه و شهرسازی استان قزوین مشکلات را مطرح و برطرف کنند ولی اگر نتوانستند مشکلاتشان را از میان بردارند، باید به مسئولان استانی ارجاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول در خاتمه تأکید کرد: اگر مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر مشکلی با ادارات مختلف از قبیل امور مالیاتی دارند، باید درخواست خود را به طور مکتوب به اداره راه و شهرسازی ارائه دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول