اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

13 آبان روز درهم شکستن ابهت استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: 13 آبان روز درهم شکستن ابهت استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران است.

13 آبان روز درهم شکستن ابهت استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان‌ماه، مردم مسلمان ایران را مردمی ولایت‌مدار و پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و شهدای انقلاب ذکر کرد و افزود: ملت ما همیشه و همه جا پشت سر ولایت در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور و مؤثر داشته‌اند و با حضور حماسی خود توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند.

وی پاسداشت و حضور پرشور در این روز را نشان از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و باور ملت مقاوم و استوار ایران در مبارزه با زورگویان و استکبار جهانی برشمرد.

این مقام مسئول افزود: هر چه تهدیدها و فشار دول استکباری برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران بیشتر می‌شود عزم ملت و دولت نیز برای مقابله با این تهدیدها بیشتر شده و اراده آنها برای رسیدن به خودکفایی و دستیابی به فناوری‌های نوین بیش از پیش نمایان می‌شود.

فرماندار اهر در ادامه با اشاره به زلزله اخیر منطقه افزود: همچنان که مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان اهر با وجود تمام مشکلات بر اثر زلزله با حضور در راهپیمایی روز قدس وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ در 13 آبان‌ماه نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و دانش‌آموزان بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت اعلام خواهند داشت.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول