اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

اعضای باند توزیع مواد مخدر و شرور اراک دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر و شرور تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

اعضای باند توزیع مواد مخدر و شرور اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی ویسمه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسب اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند در زمینه توزیع مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی رسیدگی به پرونده‌های مربوط با قاچاق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کنند، تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه ماموران بلافاصله اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند که طی آن متوجه شدند یک فرد شرور و سابقه‌دار که تحت تعقیب بوده است با تشکیل یک خانه تیمی اقدام به توزیع مواد مخدر و شرارت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: ماموران مکان فعالیت این باند را به طور کامل شناسایی کرده و با کسب دستور مقام قضایی منزل مورد نظر را مورد محاصره قرار می‌دهند که در نهایت در عملیات ویژه‌ای 11 نفر از اعضای این باند به همراه دو زن که در حال خرید مواد مخدر بودند، را دستگیر کردند.

ویسمه‌ای افزود: فرد شرور به اتهام زورگیری و یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر به اتهام حمل 17 گرم شیشه که تحت تعقیب دستگاه قضایی بود، در بین متهمان دستگیر شده بودند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری سارقان کیف‌قاپ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف‌قاپی در سطح شهرستان محدوده و مناطق سرقت تحت کنترل ماموران قرار گرفت که با تحقیقات محلی و بررسی دوربین‌های مدار بسته در مسیرهای تردد سارقان و سایر اقدامات فنی و اطلاعاتی یکی از سارقان کیف‌قاپ شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت کیف‌قاپی با هم‌دستی فردی دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اراک با بیان اینکه هم دست متهم در یک عملیات دستگیر شد افزود: این متهمان در بازجویی‌های خود به سرقت 9 فقره کیف‌قاپی به همراه دو نفر دیگر اعتراف کردند که با شناسایی و دستگیری دو نفر دیگر پرونده این سرقت‌ها بسته و سارقان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول